قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

سونوگرافی بیوفیزیکال

1392/5/22 10:57
نویسنده : مامان و بابا
10,746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه دلم، پسملی خوشکلمniniweblog.com

بعد از کلی جستجو راجع به یه مرکز سونوگرافی خوب که هم دکترش خانم باشه هم سونوی بیوفیزیکال داشته باشه و هم باباها رو راه بدن رسیدم به niniweblog.comمرکز سونوگرافی بیمارستان خاتم الانبیا!

قرار شد من تا ساعت 4.30 برسم اونجا و وقت بگیرم بعد بابا وحید خودشو برسونه بیمارستانniniweblog.com

خلاصه همه این ها خدا رو شکر انجام شد اما خانم دکتره اجازه نداد بابا بیاد این طرف پرده و پسرشو تو مانیتور رصد کنه niniweblog.comو چون مانیتور فقط به سمت پزشک بود خودم هم چیزی ندیدم niniweblog.comو فقط صدای قلب شما رو  شنیدیم. البته خانم دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد بود و مرتب میگفت خدا رو شکر niniweblog.comاین هم خوبه و اون هم خوبهniniweblog.com

 

و اما شرح سونوگرافی حاملگی و بیوفیزیکال (تاریخ 20/5/1392)

حاملگی با یک جنین زنده و متحرک و با ضربانات قلبی منظم رویت میشود. FHR = 157 bpmniniweblog.com

قرار جنین طولی و سر پایین می باشد.niniweblog.com

رشد سونوگرافیک جنین با معیار FL=70 mm /BPD = 91mm/ AC= 302mm حدود 35+_ 1W میباشد.niniweblog.com

جفت پوستریور و گرید 2-3 میباشد.niniweblog.com

مایع آمنیوتیک در حد طبیعی است.niniweblog.com

SEX=MALEniniweblog.com

EF W=2600 +_300gniniweblog.com

نظریه: جثه جنین حدود 1 هفته درشت تر از سن واقعی حاملگی بوده niniweblog.comو جدود 36W میباشد که احتمال ماکروزومی بعدی را قابل طرح میسازد.niniweblog.com

fetal movement=2

fetal tone=2

fetal breathing=2

amniotic fluid=2

BPS=8/8niniweblog.com

با احترام دکتر فاطمه کریمی

 

امیدوارم سه شنبه که میریم دکتر بگه همه چی مرتبه و بهمون یه وقت خوب برای زایمان طبیعی بده. ان شاالله. خدا نگه دار مامانیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خواب گو
26 مرداد 92 12:00
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


با سلام
از لطف شما بسیار سپاسگزارم
بازم به وبلاگ ما سر بزنید
ممنون
Elham
26 مرداد 92 18:38
هدی جان سلام. من امروز 26مرداد رفتم سراغ وبلاگ قشنگ و جالبی که واسه آقا پسرت تدارک دیدی. اولین بار بود که وبلاگتو میدیم. همه مطالبی که نوشته بودی را خوندم. برای من جالب و خوندنی بود. امیدوارم به پربار کردن وبلاگت ادامه بدی. از خدا میخوام که به سلامتی پسرتو به دنیا بیاری . برای من هم دعا کن
سميه
27 مرداد 92 11:29
خدارو شكرهمه چي خوبه هدي جون ان شاءالله به سلامتي عليرضا رو بغل كني.

در ضمن وبلاگ گوگولي هم قشنگه


ممنون دوست خوبم
امیدوارم شما هم محمد راستین رو به خوبی و خوشی در آغوش بگیری
مرسی از لطفت گلم
مامان خاطره
31 مرداد 92 15:47
خدا رو شکر مامانی !!

ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد