قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

ویزیت دکتر محسنی در ماه رمضان

1392/5/1 11:23
نویسنده : مامان و بابا
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوب و کاراته کار منniniweblog.com

عاشق این ورزش کردن های گاه و بی گاهت تو شکمم هستم عزیزمniniweblog.com

سه شنبه گذشته رفتم دکتر موید محسنیniniweblog.com و جواب آزمایشمو نشونش دادم. قند ناشتا و دو ساعت بعد ناهارم خوب بود اما دو ساعت بعد صبحانه ام بالا بودniniweblog.comکه قرار شده تکرارش کنم و البته رژیم غذایی رو رعایت کنم.niniweblog.com

صدای قلبت رو هم با خانم دکتر شنیدیم. بوپ بوپ بوپ ....niniweblog.com و لبخند بر روی لبان من و دکترت نشستniniweblog.com

خدا رو شکر که قلبت منظم و سالم میتپید عزیز دلمniniweblog.com

niniweblog.com

تو این روزهای ماه رمضون ساعت کاریمون کم شده و من بیشتر میتونم استراحت کنم.niniweblog.com

از خدای خوبم به خاطر لطف و مهربونیش کمال تشکر رو دارم.niniweblog.com

niniweblog.com

راستی مهمونی های ماه رمضون تا اینجا: 5شنبه اول مامان فاطمه خانواده زن دایی محدثه رو دعوت کرده بود.

جمعه دوم: مامان جون خانواده عمو رضا و عمه شمسی رو دعوت کرده بود.

این پنجشنبه هم خونه فرزانه خانم، دختر عموی بزرگ بنده دعوت هستیم.

امیدوارم بهت خوش بگذره عسلم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
2 مرداد 92 12:57
وبلاگ خیلی قشنگه نی نی توجولو.ان شا الله سر موقع خودت به خوبی سلامتی بپری غل مامان و بابا.


ممنون عزیزم
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
5 مرداد 92 3:39
فدای تکونی گل پسری

خداروشکر که نینی سالمه ایشالا که مشکلی پیش نیات برا قندت

مهمونیای ماه رمضونیم به تو و نینی خوش بگذره


ممنون از لطفت مامان کوچولو
برامون دعا کن
افسانه مامان پارمین
5 مرداد 92 15:59
هدی عزیزم ، ممنون که به وبلاگ ما زود زود سر میزنی .
گلم ؛ امیدوارم این روزهای انتظار به خوبی و خوشی ، هرجه زودتر تموم شه . باز هم میگم ، قدر این لحظه ها رو بدون و ازش کمال لذت رو ببر . من همین حالا دلم برای تکون های پارمین تنگ شده .


ممنونم عزیزم
برامون خیلی دعا کن
افسانه مامان پارمین
18 مرداد 92 12:07
هدی جونم چرا تنبل شدی و دیر به دیر وبلاگ رو آپ میکنی ؟؟ اوضاع رو براهه؟؟؟ حال خودت و گل پسرت چطوره ؟؟


سلام افسانه جون
خیلی وقته میخوام مطلب بذارم اما سایت خطا میده
ممنون از لطفت عزیزم ما خوبیم
پارمین خانم هم که خوبه خدا رو شکر
من تقریبا هر روز به وبلاگش سر میزنم
التماس دعا عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد