قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

چیدن سیسمونی قند عسل ما

1392/5/30 17:14
نویسنده : مامان و بابا
1,703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلی مامان

قربون کاراته بازی هات برم که اینقدر بهم لگد میزنی. من عاشق این حرکاتت هستم مامان جون.

پریروز یعنی دوشنبه مامان سر کار نرفتم. مامان فاطمه به همراه خاله عصمت و عمه اشرف ساعت 11 صبح اومدن خونمون و شروع کردن به چیدن اتاق گل پسر ما. عصری هم زن دایی نائله و دختر دایی مهربونت سما خانم به جمع ما پیوستند و افراد نام برده کلی به هم کمک کردن تا یه اتاق بسیار زیبا برای پسر گلم اماده کنند. من با این شکم قلمبه نتونستم خیلی بهشون کمک بدم و بیشتر وقت نشسته بودم و هویج و فلفل دلمه ای و ... برای فریزر آماده می کردم. عمع اشرف دو تا لباس بافتنی برات بافته پسرکم. مامان فاطمه هم برات بافتنی بافته. زن دایی نائله هم مثل همیشه ما رو شرمنده کرد و برات یه لباس مجلسی خیلی قشنگ خرید و آورد.  این هم عکسش...

هدیه زن دایی نائله در روز چیدن سیسمونی

عکس بعدی هم ست نوزادیه که زن دایی محدثه اوایل بارداری من زحمت کشید و از مشهد برات خرید.

البته ایشون چون روز چیدن سیسمونی شمال بودن نتونستن تو مراسم ما حضور داشته باشن.

هدیه زن دایی محدثه

از هر دو شون ممنونمخجالت

عکس های اتاقت هم میگیرم و در چند روز آینده حتما به این مطلب اضافه میکنم. اونقدر اتاقت قشنگه که نمیدونم عکس گرفتن رو از کجاش شروع کنم.سوال

در همین جا از زحمات مامان مهربونم که خیلی برامون زحمت کشیدن تشکر میکنم.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه مامان پارمین
30 مرداد 92 22:44
خیلی خیلی مبارکه . امیدوارم گلپسرت به خوشی از وسایلش استفاده کنه . دستت مامانت هم درد نکنه که این همه زحمت کشیدند منتظر عکس های اتاق قشنگ گل پسری هستم

ممنون افسانه جون
ایشالا یه وقت خوب گیرم بیاد از اتاق پسرم عکس بگیرم.
شاد باشی
مامان خاطره
31 مرداد 92 15:44
مبارکت باشه خاله. . . ان شاا... به سلامتی میای بغل مامانی و به خوشی ازشون استفاده میکنی


مامان خاطره از لطفت ممنون
الهام
16 شهریور 92 15:33
عزیزم قصد نداری عکسای سیسمونی علی کوچولو را بذاری؟! چند روز آینده داره تبدیل میشه به چند هفته آینده!!


ایشالا میذارم الهام جون
شاید با عکسای سیسمونی نی نی شما!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد