قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

ویزیت دکتر محسنی در ماه رمضان (2)

1392/5/26 14:36
نویسنده : مامان و بابا
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر دانشمند و باهوش خودمniniweblog.com

امروز رفتیم دکتر محسنی تا به صدای قلبت گوش بدیمniniweblog.com

بوپ بوپ های قلبت یکی از آرامش بخش ترین نواهای زندگی منه مامانی.niniweblog.com جالبه که خانم دکتر هم وقتی این صدا رو میشنوه خیلی خوشحال میشه و به همراه من لبخند واقعی میزنه.niniweblog.com

به خانم دکتر گفتم برام سونو بنویسه تا من و بابایی ببینیمت که چرخش کردی یانه؟؟niniweblog.com

راستی فشارم هم خوب بود و جواب آزمایش قند هم این بار خدا رو شکر تو محدوده نرمال بود. niniweblog.com

اما خانم دکتر گفتن که بازهم مراعات کن.niniweblog.com

از آخرین مهمونی های ماه مبارک هم برات بگم که:

دایی حمید تو خونه شون افطاری کله پاچه داد و خیلی خوش گذشت.niniweblog.com

دایی هادی تو خونه شون یه افطاری مفصل تهیه دیده بود با شام ساندویچی که دستشون درد نکنه.niniweblog.com

زن عموی باباوحید هم دعوتمون کرده بود خونشون که امیدوارم خدا ازشون قبول کنه. (راستی سمانه خانم-عروس زن عمو عفت- هم باردار هستن)niniweblog.com

آخرش هم مامان فاطمه اینا همه خانواده بابا وحید رو دعوت کردن شیان که شب خوبی بود و کلی خوردیم. مامان فاطمه هم یه حلوای خوشمزه درست کرده بود.niniweblog.com ازشون ممنونم

امیدوارم سال دیگه ماه رمضون تو بغلم باشی و همه جا با هم بریم افطاری!niniweblog.com

(راستی الهام خانم-دختر دایی محمد- هم باردارن.niniweblog.com براشون آرزوی سلامتی دارم) 

دوستت دارم مامانی من.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد