قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

ویزیت دکتر محسنی

1392/4/17 8:36
نویسنده : مامان و بابا
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ورزشکار کوچولوی تو دل مامانniniweblog.com

خوبی پسرکم؟

امروز که دارم برات مینویسم سرکار نرفتم و خونه ام چون قراره ظهر برم برای کارهای بیمه تامین اجتماعی برای اون موقع که استعلاجی بودم.

niniweblog.com

سه شنبه گذشته از سرکار رفتم دکتر مویدمحسنی و ایشون گفتن از این به بعد دو هفته یه بار بیا که ببینمت.niniweblog.com آزمایش قندم رو نگاه کردن و چون تحمل گلوکزم پایین بودniniweblog.com بهم رژیم غذایی دیابتی دادن تا بعد یه هفته دوباره برم آزمایش قند. ان شاالله با رژیم غذایی خوب شه. راستی بهم گفتن گن بارداری هم ببندم که با بابا وحید رفتیم خریدیم و از پنج شنبه دارم میبندم ولی تابستونه گرمیه و مامان تا دلت بخواد با این گن گرمش میشهniniweblog.com. با خانم دکتر صدای توپ توپ قلبت رو هم شنیدیم پسر گلم. خدا روشکر که اینقدر ریتمیک میزد.niniweblog.com

پنج شنبه با باباوحید رفتیم بهارستان و یه جفت کفش تابستونی شماره 40 برای مامان خریدیم آخه شماره پام زیاد شده...niniweblog.com

عموسعید و زن عمو زهرا هم اومده بودن تهران و چند روزی اینجا موندن. جمعه شب هم همگی رفتیم پارک طالقانی و شام الویه خوردیم. خدا رو شکر همه چیز عالی بود و خیلی خوش گذشت.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

افسانه مامان پارمین
18 تیر 92 18:15
هدی عزیزم
پارسال من هم حال و هوای تو رو داشتم ، خیلی سخته میدونم ، ولی این رو بهت قول میدم ، سال دیگه مثل من ، دلتنگ این روزها میشی . خیلی قدرشو بدون . چیزی نمونده . چشم رو هم بذاری این 2 ماه هم میگذره و قند عسلت رو در آغوش میگیری انشالله .

ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد