قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

مشکلاتی با وبلاگ و خلاصه اتفاقات

1392/4/11 10:21
نویسنده : مامان و بابا
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشک کوچولوی مامانلبخند

این روزا بعد از برگشت بابایی از مسافرت چند باری سعی کردم برات بنویسم که اینترنت خطا میده و نمیذاره مطالب وارد بشه   ناراحت

حالا به صورت مختصر بهت بگم که:

شنبه شب قبلی اولین اجرای نمایش دایی هادی در هیئت مشکات بود که با مامان فاطمه و زن دایی محدثه برای جشن و دیدن تئاتر رفتیم.niniweblog.com

تو محل کارمون جشن میلاد امام زمان بود و مامان یه کیف برنده شد.niniweblog.com

بابا وحیدت زنگ زد که سوار هواپیماستniniweblog.com و داره برمیگرده پیشمون.niniweblog.com

روز میلاد امام زمان با خانواده بابا وحید رفتیم پارک آزادگان و ناهار رو اونجا خوردیم و خوش گذشت.niniweblog.com

همون شب بابا رضا و مامان فاطمه سیسمونی شما رو آوردن خونه خودمون و فعلا همون طوری گذاشتن تو اتاق شما. چه دردسری بود سرهم بندی تخت 4 منظوره!!!niniweblog.com

امیدوارم مبارکت باشه عزیزدلمniniweblog.com

راستی جمعه هم هممون خونه مامان فاطمه اینا جمع شدیم و تولد بابارضا و زن دایی محدثه رو جشن گرفتیمniniweblog.com و مامان کمی رو هم خوری کرد و معده اش به هم ریخت. خلاصه شنبه نتونستم برم سر کار و تو خونه استراحت کردم. مامان فاطمه هم اومد پیشم و بنده خدا خیلی زحمت کشید و با پیشنهاد بابا وحید دکوراسیون حال و پذیراییمون رو عوض کردن. از مامان خوب و مهربونم بی اندازه سپاسگزارم.niniweblog.com خدا بهش عمر با عزت بدهد.

دیروز هم رفتم اولین جلسه کلاس های آمادگی زایمان بیمارستان خاتم الانبیا. niniweblog.com

خانم رسولی که ماما و مدرس بود بسیار مهربان و خوش رو بودniniweblog.com و من دوستش داشتم. البته خیلی دیر رسیدم سر کلاس چون از اداره رفتم و ماشین شخصی هم نداشتم. کلاس مفیدی بود و من دو تا از دوستان دوره دبیرستان رو اونجا دیدم و از این بابت خیلی خوشحال شدم.لبخند

از احوالات شما هم کمی بگم که این روزها تکون های قشنگت رو میشه از روی شکم هم دید و دیگه احتیاج به لمس کردن نداره. niniweblog.comخیلی حس خوبی داره که تکون میخوری مامانی من. واقعا بهم روحیه میده این تکون خوردن هات. فک کنم داری تو شکم مامان تیرکمون بازی میکنیniniweblog.com

امیدوارم سالم باشی و امروز که میرم دکتر خبرهای خوبی از سلامتی شما بشنوم.niniweblog.com

من و بابایی خیلی دوستت داریم قند عسل niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وحيد
11 تیر 92 11:05
سلام عزيزم اميدوارم هميشه شاد و پر انرژى باشى .


مرسی بابا وحید. با شاد بودن بابایی من و مامان هم خوشحالیم







niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد