قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

رفتن به یه دکتر جدید

1392/2/4 14:46
نویسنده : مامان و بابا
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی خودم

من دیروز رفتم یه دکتر جدید بنام مویدمحسنی تو یوسف آباد. خانم مومن و خوش رویی بود.

گفت امروز 19 هفته ات تموم شده و تاریخ زایمان ان شاالله 28 شهریور ماهه.

خانم دکتر با اون دستگاهش خیلی دنبال قلب کوچیکت گشت تا بلاخره پیداش کرد و من وقتی صدای قلبت رو شنیدم خیلی خوشحال شدم و خدا رو شکر کردم. امیدوارم بتونم پیش همین خانم دکتر زایمان طبیعی و خوبی داشته باشم.لبخند

دکتر جدید برام یه  سونوگرافی نوشت تا وضعیت سالم بودن شما (ان شا الله) تایید بشه. البته گفت چند هفته دیگه برو...

راستی یه خبر!

دو سه روزه یه چیزایی زیر شکمم احساس می کنم که شاید تکون های شما باشه.متفکر یه چیزایی مثل تکون خوردن یا ترکیدن یه حباب. امیدوارم زودتر تکون هات واضح بشه و بتونم باهات حرف بزنم و شما هم جوابمو با تکون خوردن بدی.

مامان فاطمه و بابا رضا هم که یه هفته ای بود رفته بودن مشهد و رامسر خدا رو شکر برگشتن و امشب به همراه دایی حمید و دایی هادی و خانواده هاشون شام خونه ما دعوتند. امشب تو انجام کارها کمک مامانت میکنی قند عسلم؟؟؟فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد