قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

قند عسل ما

ادامه خرید سیسمونی از خیابان بهار

1392/3/11 18:57
نویسنده : مامان و بابا
1,977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان و بابا

این چند روز که بابایی خونه نیست و ما پیش مامان فاطمه اینا مهمون هستیم اونا خیلی زحمت میکشن تا من جای خالی بابا رو حس نکنم. ازشون خیلی ممنونمniniweblog.com

مثلا مامان فاطمه برای هر روز یه برنامه ای میچینه که من تو خونه نمونم. دیروز هم با دوستش نسرین خانم اربابی قرار گذاشته بودن و سه تایی رفتیم خیابان بهار. لباس های خوب و قشنگی داشت اما خیلی قیمت هاش بالا بود.niniweblog.com

مامان فاطمه خیلی اصرار داشت که سرویس خواب و بهداشتی و چند دست لباس مجلسی و ... از همین جا بگیریم اما من قبول نکردم و فقط گفتم چون بهداشت نی نی خیلی مهمه از نمایندگی اصلی چیکو ست لوازم بهداشتی شما رو تهیه کردیم.niniweblog.com

 

من خیلی خسته شدم و شب برگشتیم خونه و بعد از شام سریع خوابم برد.

یه شب دیگه بخوابم ان شاالله بابا وحید برمیگرده...niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوچولو
30 اردیبهشت 92 21:24
لباسا کلا گرونه

آدم نمیدونه چیکار کنه

به ما هم سر بزن عزیزم


ممنون
کجا باید سر بزنم؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد