قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

قند عسل ما

ویزیت دکتر

1392/3/20 8:38
نویسنده : مامان و بابا
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل عسلی ما

امروز وقت دکتر مرصوصی داشتم. حدود دو ساعت معطل شدم و بابا وحید هم تو مطب روبرو منتظر بود.niniweblog.com

حوصلمون واقعا سر رفتniniweblog.com

فشار خون و وزنم نرمال بود و خدا روشکر شما هم حالت خوب بود و قلب کوچولوت رو دیدم که تند تند می زد. البته کل زمان سونو 30 ثانیه شد. خدا رو شکر همه چی نرمال بود. الحمدللهniniweblog.com

 

بعدش هم با بابایی رفتیم معجون خوردیم و یه مانتو جدید خریدیم. آخه دیگه هوا واقعا داره گرم میشه و اون قبلی خیلی به تنم می چسبید. مانتو جدید رنگش سبزه و من دوستش دارم .niniweblog.com

امیدوارم شما هم راضی باشی عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صبا بهار
20 خرداد 92 1:08
سلام هدی جون خوبی؟
منم تحت نظر دکتر مرصوصی هستم. خیلی دوستش دارم خیلی به آدم آرامش میده و به نظرم کارش هم درسته.
شما کدوم بیمارستانش رو انتخاب کردی؟
زایمانت کی هست؟
ببخشید خیلی سئوال پرسیدم
امیدوارم این دوران رو به خوبی و خوش طی کنی عزیزم و زود نی نی خوشگلت رو بغل بگیری


سلام عزیزم
ممنون که به وبلاگم سر زدی
من برای دوران بارداری پیش ایشون میرم اما میخوام برای زایمان پیش دکتر مویدمحسنی برم چون دکتر مرصوصی هزینه جدا می گیره و من این کار رو قبول ندارم.
ان شاالله بیمارستان خاتم الانبیا زایمانم هم اواخر شهریوره به امید خدا
برای شما هم آرزوی سلامتی دارم. شاد باشی
افسانه مامان پارمین
21 خرداد 92 23:16
خدا رو شکر که حال پسرمون خوبه . مطمئنم که سفت به مامانش چسبیده و منتظره تا 3 ماه دیگه بیاد بغلت . خیلی مواظب خودت باش


ممنونم ازت افسانه جون
امیدوارم همیشه سالم باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد