قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

قند عسل ما

خرید لباس مجلسی بارداری

1392/2/30 9:00
نویسنده : مامان و بابا
2,451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلی مامان

دیروز من و بابا وحید رفتیم خ مفتح برای خرید یه لباس بارداری مجلسی.niniweblog.com

خیلی گشتیم تا بلاخره در زیرپله بوتیک شادی تونستم یه لباس زیبا پیدا کنم تا در عروسی آقای صادق خان (نوه دایی مامان جون) که چهارشنبه آینده هست (ان شاالله) بپوشم.niniweblog.com

 

از بابا وحید ممنونم که بدون کوچکترین ناراحتی برام چندین دست لباس آورد تا من پرو کردم و بهم کمک کرد تا یکیش رو انتخاب کردم و برام اون رو خرید.niniweblog.com

شب که رسیدیم خونه، طاهره جون دوست دوران دبیرستانم زنگ زد و برای عروسیش که چهارشنبه همین هفته است ما رو دعوت کرد. کلی ذوق کردم که همون شبی که لباس برای عروسی خریدم یه جای دیگه هم دعوت شدم تا بتونم حداقل دو بار از این لباس استفاده کنم. شما هم که خوشحالی که میخوای بری عروسی.niniweblog.com

ان شاالله دومادی خودت قند عسل مامان...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد