قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل ما

از جمله هوس های مامان : مشهدالرضا (ع)

1391/11/24 12:55
نویسنده : مامان و بابا
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خانم های باردار معمولا هوس هایی دارند که بهش ویار میگن! منم ویار رفتن به مشهد دارم!

من قبل از اینکه بدونم شما بوجود اومدی خیلی دلم می خواست با بابایی بریم کربلا اما قسمت نشد، بعدش هم که تا امروز استراحت مطلقم و حتی تا دم در نباید برم.

اما امروز هوس کردم برم پابوس امام رضا. شما هم تو شکم مامان دعاکن تا خانم دکتر شنبه بهم بگه دیگه مشکلی نیست و میتونی به فعالیت هات ادامه بدی تا عید سه تایی بریم مشهد یا کربلا ان شاالله.

یا امام رضا خودتون حاجت همه رو ختم بخیر کنید و برای خانواده ما هم دعا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد