قند عسلقند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل ما

سر کار رفتن مامان هدی

1393/1/25 23:27
نویسنده : مامان و بابا
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان

این روزا تو ماه فروردین یه روز در میون میرم سر کار چشمک

مرخصی 6 ماهه زایمانم تموم شده و متاسفانه شرکتی که ما باهاش قرارداد داریم 9 ماه مرخصی زایمان رو قبول نکرده و من مجبورم برم سر کارناراحت

البته چند روز نمیرم و یه روز میرم و دارم از تمام مرخصی های استحقاقی که جمع کردم استفاده میکنم تا بیشتر پیش شما باشمقلب

شما هم یه روزایی پیش مامان فاطمه هستی و یه روزایی پیش مامان جون

از هر دوشون ممنونیمماچ

ایشالا به زودی مرخصی سه ماهه بدون حقوق که درخواستش رو دادم جور میشه و من و شما سه ماهه دیگه هم پیش هم خواهیم بود ... ان شاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل ما می باشد